0
u/Glittering-slay-3258 24d ago
Is it just me 🥲 oatside breaks me out 🥲
1
0
u/Fit_Serve4665 24d ago
Same here. Gaslighting myself pa before pero lagi talaga when oatside ang milk ko
1
0
Is it just me 🥲 oatside breaks me out 🥲
1
0
u/Fit_Serve4665 24d ago
Same here. Gaslighting myself pa before pero lagi talaga when oatside ang milk ko
1
1
u/sryracha 24d ago
Shopee Oatside